דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשכיר מחסן בקלות 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2421 פעמים ]

הזדמנויות רבות מביאות אותנו להעביר כמויות גדולות של ציוד ממקום אחד לאחר. לעיתים נצטרך גם לאחסן את אותו ציוד במקום זמני, כשלב ביניים בתהליך. כדי שלא תצטרך להטריד חבר טוב או לתפוס את החצר האחורית של סבא וסבתא, הכנו עבורך רשימה מסודרת, שתאפשר לך למצוא מחסנים להשכרה שיתאימו לכמות וסוג הציוד שתרצה לאחסן.

 


    • ביטחון הציוד חשוב מאין כמוהו

     

    כאשר אתה מחפש מחסנים להשכרה, עליך לוודא, מעל לכל, כי מדובר במחסן מאובטח ובטוח. הרי הציוד היקר ביותר שלך יאוחסן בהם – חשוב שתשתמש במחסנים שהסיכוי לפרוץ ולגנוב מהם הוא אפסי.

     

    מחסנים רבים להשכרה כוללים את כל אמצעי האבטחה האפשריים: מאבטחים ופטרולים קבועים, גדרות חשמליים, מנעולים וכספות מתוחכמות, אמצעי התרעה, אזעקות ועוד. וודא כי אלו קיימים במחסן בו אתה משאיר את הציוד שלך, וכך תוכל להיות רגוע. אם לא תעשה זאת, תמצא עצמך חושש כל הזמן למצב הציוד ותוהה האם הוא נגנב.

     


    • ברר על מי מוטלת מלאכת האחסנה

     

    מחסנים להשכרה אמנם מחכים ללקוחות שיביאו אליהם ציוד, אך הם לא בהכרח יאחסנו אותו בעצמם. במקרים רבים חוזה ההשכרה כולל סעיף המטיל עליך את האחריות לעבודות האחסון. הבעיה היא שנפח הציוד והמקום שיתפוס ישפיעו ישירות על המחיר שתשלם ולכן, אחסנה לא מקצועית תעלה לך הרבה כסף.

     

    מצד שני, אחסון ציוד על ידי אנשי מקצוע יהיה שווה כמובן תוספת במחיר הסופי. ייתכן שמדובר בתוספת של כמה עשרות שקלים שבהחלט תוכל לעמוד בה, אך כאשר אתה מחשב את הכדאיות הכלכלית של השכרת מחסנים, חשוב שתיקח זאת בחשבון.

     


    • בדוק את היכולות של המחסן

     

    כאמור, אחסון ציוד לטווח ארוך הוא לא עניין פשוט שכל אחד יכול לבצע – בוודאי כשכל סוג של ציוד זקוק לתנאי אחסנה אחרים. הרי ברור שאוכל ומזון יבש ידרשו, באופן טבעי, תנאי אחסון שונים מאשר ריהוט או מוצרים חשמליים. לכן, כשאתה מאחסן את התכולה שלך במחסנים מסוג זה, קח זאת בחשבון. חפש מחסנים בעלי יכולות אחסון מתאימות, כאלו שמבטיחים לשמור על איכות  הציוד לאורך כל תקופת ההשכרה.

     

    כיצד מוודאים דבר כזה? מחסנים להשכרה חייבים לכלול אמצעי מניעה מאסונות ופגיעות בציוד, כמו גלאי עשן, אמצעים למניעת טחב, אטימות מפני הצפות וגשם, הרחקת מזיקים וכדומה. בקרב חברות מקצועניות מדובר בסטנדרט, ומבחינתך זה אמור להיות קריטריון שיקבע את איכות השירות.

     


    • אין השכרה ללא ביטוח

     

    חשוב שתדע: התעריפים של חברות להשכרת מחסנים כוללים כמעט תמיד גם את ביטוח התכולה. לכן, אם אתה מקבל מאחת החברות הצעת מחיר זולה באופן חריג, היא כנראה לא כוללת פוליסת ביטוח – מה שצריך לגרום לך לוותר על שירותי החברה הזו באופן מיידי.

     

    גם חברות השכרה שמציעות פוליסת ביטוח שוות בדיקה: מומלץ שתבדוק את סעיפים הפוליסה, כדי להבין בדיוק אילו מצבים היא מכסה. לא תהיה מאושר כל כך לגלות שהביטוח מכסה מקרים של שריפה, אך אינו נותן מענה במקרה של גניבה.

     


    • חפש את החברה שלך בחכמה

     

    היום ישנן בשוק עשרות חברות שמציעות מחסנים להשכרה, במיוחד באזור המרכז. כשאתה מחפש את החברה המתאימה לך, דאג לפנות לערוצי חיפוש אמינים, כמו חברות ניהול נכסים, שמציעות שירותי השכרה כחלק מארסנל שירותים מקיף מעולם הנדל"ן. כך תדע שמדובר בחברה אמינה, עם גב ויציבות כלכלית איתנה.

דניאל זוהר, מאמרים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב